איך תוכלי להנות ממטעמי חג השבועות ללא יסורי מצפון?

מאת: מיכל גרשוביץ

 

בשבוע הבא נחגוג את חג השבועות – בחג זה  אנחנו נחשפות למגוון מ ד ה י ם של ארוחות עשירות במטעמים – קישים, גבינות שמנות,  עוגות גבינה ועוד המון פיתויים..

 

אז מה עושים? איך בכל אופן ניתן להתמודד עם החג ללא ייסורי מצפון ובתחושה של הרסתי את ה"דיאטה" ושוברים את הכלים…:-)

 

לפניכן 6 המלצות שיעזרו לכן לעבור את החג ללא ייסורי מצפון וללא עליה מיותרת במשקל: 

 

1.  אם אתן מארחות בחג הכינו לצד מאכלי החג מגוון רב של סלטים וירקות מבושלים.

 

2. ניתן למזער את הנזק הקלורי של המאפים, הפשטידות, הקישים והעוגות  על ידי  בחירה של מוצרי חלב דלי שומן,    הסתכלי על תוית המזון שעל האריזה ובחרי מוצרי  חלב עד 5%. 

 

3. חג השבועות הוא גם חג של ירקות ופירות , ולכן זה הזמן להכין סלט גדול עם שפע ירקות או לאכול פרי טרי ובריא.

 

4. במהלך ארוחת החג – אני ממליצה לך  לערוך צלחת אישית שתכיל חתיכה קטנה מכל סוג של פשטידה ולהעשיר אותה בסלטים וגבינות עד 5% , אני כן ממליצה לך לוותר על  מאפי הבורקס למניהם והלחמים.

 

5. קינוחים –  החליטי שאת בוחרת לאכול רק  פרוסת עוגה אחת בארוחה או לחילופין בחרי קינוח אחר – סלט פירות או כדור גלידת סורבה.   

 

6.  אל תוותרי לעצמך – נצלי את הזמן הפנוי לפעילות גופנית!

 

עוד משהו :-)  

 

אני שמחה לשתף אתכן במתכונים קלים להכנה שיתאימו לכן לחג – הקליקו על המתכון :

לזניה שהילדים אוהבים 

מאפה פסטה 

פשטידת גבינות וירקות

 * מאפינס בטטה

* סלט כרוב עם נודלס

*  פלפלים קלויים בתחמיץ

עוגת ביסקוויטים

מרק פלפלים

 

מאחלת לך שהמלצות אלו יעזרו לך לעבור את החג בכיף ובהנאה רבה heart

 

חג שמח,

 

שלך,

 

מיכל

 

 

נ.ב. אני תמיד שמחה לשמוע גם מכן  טיפים שעוזרים לכן לעבור את החג – מזמינה אתכן לכתוב כאן למטה בתגובות: