רוצה לקרוא עוד?

כמה מלח לצרוך במהלך היום ?
מאת מיכל גרשוביץ
האם את מתבלת את המזון במלח ?האם את מפזרת מלח לפני שטעמת את האוכל? האם את מודדת בכפית את המלח או מפזרת חופשי על התבשיל ....צריכת מלח בכמות מוגזמת יכול להעלות את הסיכון להתפתחות לחץ דם ומחלות לב וכלי דם.
גרנולה - מזון בריאות – האומנם?
מאת מיכל גרשוביץ
גרנולה נתפסת בעיני רבים כמזון בריאות שנותן לגוף אנרגיה וכמאכל שיכול להחליף את ארוחת הבוקר במהלך של שינוי אורח חיים לבריא. את הגרנולה לרב אוכלים כחטיף של ארוחת הביניים שמתחשק משהו מתוק או לפני יציאה לחדר כושר או הליכה או פעילות ספורטיבית אחרת.
למצוא בקלות
cbt | אחוז שומן בנשים | אכילה בחופש | אכילה במסעדה | אכילה מודעת | אכילה מנחמת | אכילה רגשית | ארוחת בוקר | בא לי מתוק | בישול בריא | בלוויק | גיל המעבר | גלידה | גנים ותזונה | גרנולה | דגשים להרזיה | דיאטה | דיאטנית בריאטרית | דיאטנית קלינית | דיאטת כסאח | הורדת סיכון סרטן שד | המלצות לחג ראש השנה | המלצות לצום יום כיפור | הפחתת שומן בתפריט | הרזיה | הרזיה מעל גיל 40 | חלבון | חמין | חנוכה | ט"ו בשבט | טיפול התנהגותי קוגנטיבי | טיפים להרזיה | יום המשפחה | כבד שומני | מיינדפולנס | מים והרזיה | מיתוסים בתזונה | מלח | משפחה באורח חיים בריא | מתכונים לשבועות | נוטראגנומיקס | נוטרגנומיקס | ניקוי רעלים | ניתוח שרוול | נשנושים | סוכר | סוכרת | סוכרת הריונית | עצות להרזיה | פסח | פרי | שבועות | שינוי | שמירה על המשקל | תזונאית קלינית | תזונה בהריון | תזונה בחורף | תזונה בסכרת | תזונה בת קיימא | תזונה גנומית | תזונה גנטית | תסמונת קדם ויסתית | תרופות נגד דיכאון וחרדה ועליה במשקל